Pavel Croitoru: Un Roman ce crede in Alianta si Respect AR

"Patriotismul este o dragoste discretă pentru țară, o disponibilitate de a-ti da oricând viața pentru ea și de a nu mărturisi acest sentiment. Găsesc ca afișarea patriotismului este indecenta. Un om care simte dragostea pentru țară, un om care este decis ca în interesul țării sa-si sacrifice propria existența nu are sa se bata pe piept cu sentimentul acesta” Corneliu Coposu Un roman ce crede in romani. Un roman de calitate "000" as spune eu....acolo unde se afla creste dorinta de a creea, de a spera si de a transforma visele in realitate. Comunitatea romaneasca si drepturile acestei comunitati pentru Pavel Croitoru sunt o realitate. Munca de echipa il caracterizeaza iar citatul de mai sus este tabloul ce il infatiseaza asa cum este si in realitate.

Membru Fondator Alianta Romanilor declara in Gazeta Romaneasca: "Inca de la inceput am plecat la drum cu colegul meu Adrian Chifu, consilier local la al doilea mandat si m-am bazat pe experienta sa. Am descoperit treptat valoarea colegilor mei cu care am fondat AR si vrem sa dam o speranta romanilor din Italia. Este un proiect nou, bine gandit dar greu de aplicat. Am toata incredera in colegii mei ca putem reusi.  Integrarea romanilor este importanta. Mai multi consilieri locali in scurt timp, folosind experienta colegilor consilieri Adrian Chifu si Adrian Ichim. Servicii gratuite oferite romanilor. Toate aceste lucruri se pot obtine mai usor din postura de reprezentat roman in primariile din Italia"

Nessun commento:

Posta un commento

Receive All Free Updates Via Facebook.