Inima calda a unei romance. Gabriela Visan

Mama,sotie si mai mult decat atat, o inima calda de romanca. 
Crede in comunitatea romaneasca si mai ales intr-o comunitate ce merita respect. 
Toate astea sunt dovedite prin implicare si dorinta de a schimba, dorinta de a fi alaturi de romani.  Un caracter puternic si o vointa extraordinara.  
 

" În calitate de româncă venită în Italia acum 16 ani, pot spune ca am asistat  la creșterea comunitatii noastre pe teritoriu si m-am implicat personal în realitățile ei. Îmi doresc schimbarea mentalității și a modului de a trai. Dacă noi romanii am invata sa fim mai solidari, respectuoși, activi, și mai puțin individualiști probabil am avea un trai mai bun pe meleag străin. Este necesara si indispensabila colaborarea, susținerea, schimbul de informații, implicarea comunitatii în activități socio culturale, educative și  afirmarea ei prin vot electoral. Invit pe fiecare sa participe activ la acțiunile și proiectele noastre.  
Cred în  : Romanii sunt uniti!  
Gabriela Visan Fondator - Presedinta Daci si Romani,  Valeggio sul Mincio 
Fondator Alianta Romanilor 

Nessun commento:

Posta un commento

Receive All Free Updates Via Facebook.